Båsum boring solgt

Båsum Boring AS. location_on Slettemoen 24, 3535 Krøderen phone 32 14 78 20. mail post@basum.no. Båsum Boring Trøndelag AS. location_on Naustmælen 11, 7353 Børsa phone 72 86 75 50. mail bbt@basum.no. Fagområder. arrow_forward Utblokking. arrow_forward Energibrønner Båsum Boring har siden starten i 1952 bygget seg opp til å bli ledende i Norge innen boretjenester for energi-/vannbrønner, fundamentering, gjennomboring samt utblokking og rehabilitering av rør uten graving. Selskapet har en årlig omsetning på rundt 150 millioner kroner og 52 ansatte på Krøderen og 8 i søsterselskapet Båsum Trøndelag Generasjonsskifte i Båsum Boring. Publisert 4. mars 2020 av Jørn Søderholm • Sist endret 5. mars 2020 Tagger: Båsum Boring AS Trond Båsum gir seg. Etter 51 år i Båsum boring - og 40 år(!) som daglig leder gir han stafettpinnen videre til junior Dag Espen Båsum Proff.no gir deg bedriftsinformasjon om Båsum Boring AS, 976138805. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer

BÅSUM BORING Fikk 73,5 mill. da de solgte livsverket. Stein - ikke spesielt plaget av klaus «Alle» har prøvd å kjøpe Trond og Stein. Solgt til entreprenør-kjempe. Til toppen Utgitt av Drammens Tidende AS; Strømsø Torg 9, 3044 Drammen; Postadresse: Postboks 7033, 3007 Drammen. Narve Båsum startet i 1952 med boring etter vann med linstøt boremaskin, som hadde en kapasitet på inntil seks meter pr dag . I alle år siden starten har Båsum Boring skaffet drikkevann til hus og hytter. Dette er fremdeles en viktig del av vår virksomhet. Med over 60 år i bransjen har Båsum Boring as den kunnskap og [ Proff.no gir deg bedriftsinformasjon om Båsum Boring Trøndelag AS, 974531623. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer

Priser - Båsum Boring

BÅSUM BORING Fikk 73,5 mill. da de solgte livsverket. Stein - ikke spesielt plaget av klaus «Alle» har prøvd å kjøpe Trond og Stein. Solgt til entreprenør-kjempe. Kripos sjekker. BILDESERIE. Båsumbrannen. BILDESERIE. Båsumbrannen - del 2. Reiser seg fra ruinene. VIDEO. Etter 51 år i Båsum Boring - og de siste 40 årene som daglig leder - velger Trond Båsum å gi stafettpinnen videre til junior Dag Espen Båsum. Dermed er det tredje generasjon som fører Norges største aktør innen brønn- og energiboring videre. Det opplyser bedriften i en pressemelding. Dag Espen overtok formelt som daglig leder 1. mars Båsum Boring ble kjøpt opp av Veidekkes heleide datterselskap Kynningsrud Fundamentering i november 2017. Dette selskapet kjøpte da 70 prosent av aksjene i Båsum Boring AS og Båsum Boring Trøndelag AS, mens de resterende 30 prosentene fortsatt eies av Båsum-familien og avdelingsleder Nils Hanstad

Kynningsrud Fundamentering kjøper Båsum Boring

1. Båsum Boring spesialiserer seg på boretjenester for energi- og vannbrønner, fundamentering, gjennomboring samt utblokking og rehabilitering av rør uten graving. For 25 år siden etablerte de søsterselskapet Båsum Boring Trøndelag i Børsa, og nå slår de selskapene sammen
  2. Båsum Boring tar oppdrag over det meste av landet, men i hovedsak i Oslofjordregionen, indre Østlandet, Møre-kysten, Trøndelag og Nord-Norge. Selskapet har sentral godkjenning for alle aktuelle fagområder. Dagens eierstruktur o 90,91 % av Båsum Boring AS og søsterselskapet Båsum Boring Trøndelag AS eie
  3. Norwegian Tech Awards 2017 - Hawle Water Technology, Techni og Båsum Boring Hawle Water Technology, Techni og Båsum Boring Fant ny løsning som gir gravefri tilkobling av hus til hovedvannledning. Hawle, Techni og Båsum er kandidat 4 til Norwegian Tech Award 2017
  4. Sør-norsk Boring. Sør-norsk Boring AS er et selskap som bidrar med å sette standarden innenfor sine fagområder. Fordi grunnforholdene i fjell og løsmasser kan være meget varierende, krever boring både avanserte metoder og relevant erfaring
  5. Båsum Boring AS har vært en aktiv bidragsyter til den nye veiledningen. Publisert: februar 16, 2017. Emner: gjennomboring NoDig. Samfunnet er helt avhengig av velfungerende vann- og avløpstjenester. En sentral del av vann- og avløpsinfrastrukturen er de nedgravde vann- og avløpsledningene, som utgjør til sammen 280.000 kilometer i Norge
  6. Narve Båsum startet i 1952 med boring etter vann med linstøt boremaskin, som hadde en kapasitet på inntil seks meter pr dag . I alle år siden starten har Båsum Boring skaffet drikkevann til hus og hytter. Dette er fremdeles en viktig del av vår virksomhet

Generasjonsskifte i Båsum Boring - Anleggsmaskine

Båsum Boring AS - 976138805 - Krøderen - Se Regnskap

1. Vestviken Boring ble etablert i 2007, vi påtar oss boreoppdrag i hele Sør-Norge fra Stavanger til Oslo. Vi har all nødvendig erfaring og fagbrev for å ta på oss oppdrag og med samarbeidspartnere som gjør at vi kan levere jobben fra A til Å
  2. BÅSUM BORING AS. Kilder: Brønnøysundregistrene, NAV, Vigo. Brønnøysundregistrene. Bedriftsinformasjon hentes fra Brønnøysundregistrene, blant annet hovedenhetsregisteret og underenhetsregisteret. Navn, adresse, telefon, antall ansatte og avdelingsstruktur er eksempler på elementer som hentes fra Brønnøysundregistrene
  3. Drammens Tidende - Båsum Boring

Fundamentering - For Bygg og Tomter - Båsum Boring

1. Her er Båsum Boring A
  2. Vannbrønn - Bore etter vann? » Båsum - Båsum Boring
  3. Båsum Boring Trøndelag AS - 974531623 - Børsa - Se
  4. Bygdeposten - Båsum-boring

Bygdeposten - Generasjonsskifte i Båsum Boring: Overlater

1. Generasjonsskifte i Båsum Boring : Bygg
  2. Båsum-selskaper slås sammen : Bygg
  3. Faktaark: Båsum Boring A
  4. Fant ny løsning som gir gravefri tilkobling av hus til
  5. Sør-norsk Boring - Bare enda et WordPress-nettste
  • Apeskrekk i norge.
  • Blocket bilar eskilstuna.
  • Antall bøker solgt i norge.
  • Maclaren techno xt sitzauflage.
  • Sammentrekningsbeslag.
  • Norvegia melk.
  • Boka utvecklingssamtal.
  • Vaskebyrå bodø.
  • Bavaria filmstadt münchen.
  • Buy ugg.
  • Novi sad.
  • Elle king rob schneider.
  • Bad homburg vor der höhe interessante orte.
  • Brp deler.
  • Tabela czasowników nieregularnych niemiecki.
  • Kooiker norge.
  • Kart over sverige og norge.
  • Syriske flyktninger i tyrkia.
  • Arbeitsblätter landwirtschaft klasse 5.
  • Abraham maslow toward a psychology of being.
  • Tanzkurs königslutter.
  • Ansel elgort and lily james.
  • Hydra gresk.
  • Buss oslo bergen.
  • Nystimex oppbevaring.
  • Kur und kongress gmbh bad homburg stellenangebote.
  • Glass gravering bergen.
  • Innsnevring tynntarm.
  • Warmpeace solitaire 1000.
  • Haus kaufen mg lürrip von privat.
  • Jaguar xf preis.
  • Glemt passord vigilo.
  • Mtb tjeld.
  • Supermittelgewicht boxen weltmeister.
  • Semmelweis calendar.
  • Kjemien stemmer organisk kjemi.
  • Cod ww2 zombies maps.
  • Månefase kryssord.
  • Lina larissa strahl konzert 2018 dortmund.
  • Geocaching com premium.